
Podcast - Καρό Σημαία | Οι αποκλεισμοί των Ferrari, η κυρίαρχη McLaren και η κατακραυγή για Lawson
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης αναλύουν τα όσα έγιναν στην Κίνα και αναρωτιούνται αν αυτό ήταν...
Άρχισε να πληκτρολογείς οτιδήποτε
Η αυστριακή ομάδα ετοιμάζει ήδη το πρώτο πακέτο αναβαθμίσεων που θα ελαχιστοποιήσει τη διαφορά απόδοσης που υπάρχει με την MCL39.
Όπως αποκάλυψε ο σύμβουλος motorsport της Red Bull, Helmut Marko, η ομάδα του Μίλτον Κινς σκοπεύει εντός των επόμενων πέντε αγώνων να φέρει τις πρώτες αναβαθμίσεις για την RB21.
Η οποία ήταν σημαντικά πιο αργή σε ρυθμό αγώνα από τις δύο McLaren, με την ουσιαστική διαφορά να την κάνει ο Max Verstappen, επωφελούμενος και από τα αυτοκίνητα ασφαλείας, αλλά και από το λάθος του Oscar Piastri όταν η βροχή επέστρεψε στο τέλος.
Στο τέλος του Grand Prix Αυστραλίας, ο Ολλανδός πρωταθλητής έφυγε με το μέγιστο που μπορούσε, δηλαδή τη 2η θέση. Πλέον, στο Μίλτον Κινς δουλεύουν πυρετωδώς, για να ελαχιστοποιήσουν τη διαφορά απόδοσης με την MCL39.
Ο Helmut Marko παραδέχθηκε μετά το εναρκτήριο Grand Prix της σεζόν, πως η φθορά στα ελαστικά ήταν η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στα δύο μονοθέσια και οι επικείμενες αναβαθμίσεις μπορεί να βελτιώσουν την κατάσταση.
«Γνωρίζαμε από τις δοκιμές στο Μπαχρέιν πως η McLaren είναι ταχύτερη από εμάς. Μειώσαμε το πλεονέκτημά τους από το μισό δευτερόλεπτο, στα 2-3 δέκατα. Μπορούμε να τους ακολουθήσουμε στους πρώτους 6-8 γύρους του αγώνα, αλλά μετά τα λάστιχά μας χάνουν σε απόδοση.
«Το κύριο πρόβλημά μας αυτό είναι, μαζί με μερικά άλλα. Όμως, τα γνωρίζουμε και εργαζόμαστε σκληρά. Ελπίζουμε να έχουμε διορθώσει το θέμα μέσα στους επόμενους 3-5 αγώνες, ώστε να έχουμε ένα μονοθέσιο εφάμιλλου επιπέδου με εκείνο της McLaren» δήλωσε ο 81χρονος Αυστριακός.