
Podcast - Καρό Σημαία | Οι αποκλεισμοί των Ferrari, η κυρίαρχη McLaren και η κατακραυγή για Lawson
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης αναλύουν τα όσα έγιναν στην Κίνα και αναρωτιούνται αν αυτό ήταν...
Άρχισε να πληκτρολογείς οτιδήποτε
Του Βασίλη Παπαδόπουλου.
Το κλίμα στο "στρατόπεδο" της Ferrari, είναι πλέον πολύ βαρύ. Στο "άνοστο" ξεκίνημα της πρεμιέρας, ήρθε να προστεθεί και ο αποκλεισμός των δύο οδηγών της, στο Grand Prix της Κίνας. Ο προβληματισμός εντείνεται και αναζητούνται άμεσα λύσεις, ενώ η διακοπή αυτής της εβδομάδας, ίσως και να λειτουργήσει κατευναστικά.
Ο διευθυντής της ομάδας Fred Vasseur, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, σε αυτό το πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο: "Ήταν μία εξαιρετικά δύσκολη και περίπλοκη μέρα. Ένας πολύ περίεργος αγώνας ήταν αυτός, που πραγματοποιήθηκε στην Σαγκάη. Από τη μία πλευρά του γκαράζ υπήρχε καλός ρυθμός, αλλά πρόβλημα στην αεροτομή του Leclerc και από την άλλη, ο Hamilton ζορίστηκε πολύ περισσότερο. Παρότι η διαχείριση των ελαστικών του στο sprint ήταν υποδειγματική, στον κυρίως αγώνα, δεν κατάφερε σε καμιά στιγμή να επαναλάβει κάτι ανάλογο. Είναι ακόμη πολύ νωρίς, για να κατανοήσουμε τι δεν λειτούργησε καλά".
Πάντως, ο 56χρονος Γάλλος μηχανικός, προτίμησε να κρατήσει "χαμηλούς τόνους", αν και ο σκεπτικισμός του ήταν έντονος και εν όψει της δύσκολης συνέχειας, που ακολουθεί: "Δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν, δεν είναι στις προθέσεις μου κάτι τέτοιο. Επιβάλλεται όμως να κάνουμε καλύτερη δουλειά. Όσον αφορά στη στρατηγική των pit stop, υπήρχε μεγάλη φθορά στα ελαστικά στου Hamilton, συνεπώς, είχαν νόημα και αξία, από τη στιγμή που δεν γνωρίζαμε, αν οι υπόλοιποι θα έμπαιναν ξανά".
Στους κατασκευαστές και μετά από δύο αγώνες, η Ferrari έχει 17 βαθμούς και βρίσκεται ήδη στο -61 από την πρωτοπόρο McLaren, που έχει 78.